Vilken dag

Började med världens konstigaste dröm vilken gjorde att jag inte kunde somna om. Sen var det att fixa iodrning sig och packa alla grejer för att dra till uni där vi skulle jobba med PM. Det har väl gått sådär eftersom vi var kanske ifokuserade pga bilden i inlägget innan. Hur kan man sätta sånna bilder på väggen i ett universitet?

Efter det var det en massa dötid som gick väldigt långsamt så Nina ville sluta ganska tidigt. Jag och Lina skulle träna så fick vänta ca 2 timmar på att vårat pass skulle börja. Blev aerobics iaf trots att vi inte hade bokat. Men det var skit kul och fyfaan va skönt det var efteråt.

Sen var det bara att stressa hemmåt så jag skulle hinna duscha och fixa käk innan korridorsmötet skulle börja kl 20. Där vi var illa tvugna att gå igenom våran städsituation. Men nu kommer det lösa sig. Fick äta köttsoppa och knäckebröd med leverpastej på.

Nu är jag så jävla trött i knopp och kropp att det inte kommer hända mycket mer idag.

Imorron blir det att träffa gruppen och gå igenom seminariefrågor, ha seminarie och träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0