Vad gör Emma glad?

Ja just nu blev jag lycklig för jag trodde att jag bara hade 1500 kr kvar på kontot och jag ska köpa träningskort för ca 700 kr på måndag. Vilket lämnar mig med ca 800 kvar visserligen med 1 vecka till CSN men blev positivt överraskad när jag insåg att jag hade 3000 kr kvar. Vet inte hur jag lyckas på sistone men jag har väldigt mycket kvar när jag har betalat räkningar, kurslitteratur och mat. Mena jag handlade hur mycket mat som helst förra veckan och det blev bara 500 spänn! mena hallå!! Det är ju ingenting och den maten kommer inte ens ta slut tills på freda!

Därför ska jag nu åka med Malin och Co till Marieberg och shoppa lite. Finns kläder där jag inte velat handla tidigare då jag inte visste hur mycket pengar jag skulle få över. Sånt gillar jag, då slipper jag få dåligt samvete =)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Shit hur lyckas du du kan ju inte ha gjort av med nå pengar alls under månaden!

2009-10-17 @ 14:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0