Back in Uppsala

Nu är jag på plats i Uppsala. Tror det är en av de värsta resorna hem jag genomlevt. Först var tåget försenat och det var hur mycket folk som helst som skulle på. Till det hör att ena dörren till vagnen inte funderade så man fick springa runt. Eftersom tåget var försenat missade jag bussen i Enköping så fick stå där i evigheter. Eftersom vi var fler som missat bussen var det nästan två lass som skulle med samma. Med andra ord den var också smockfull. Till råga på det verkar det som varenda leksand supporter skulle till Uppsala. Det är nämligen ishockey match Almtuna-Leksand idag. Så busse fick stanna flera gånger på vägen och plocka upp folk så den resan tog ännu längre tid.

Känns skönt att vara hemma. Proppmätt är jag också just nu.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Emma! Vad sägs om att festa ihop inom en snar framtid?

2009-10-02 @ 18:50:09
URL: http://metrobloggen.se/orebrostudent

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0