Underbart!!

Jag är nu klar med min hemtenta sisådär 11 dagar innan det ska vara klart och inlämnat. Frågestunden och annat till tentan är inte förrän den 2a november så får se var som händer då. Kanske behöver fixa till den lite. Men tror inte att jag missuppfattat uppgiften så grovt att jag får göra om hela skiten. Speciellt inte när det varit flera frågor om en redan eftersom läraren "testar" uppläggen på oss. Kanske något han kommer fortsätta med i framtiden? Så vi är med andra ord testkaniner. Men utifrån hans förklaring, alla frågor som redan kommit in och hans svar anser jag mig vara relativt klar iaf. Känns OOOOTROLIGT skönt! Kan inte ens beskriva det. Jag har befriat mig själv från stressmage om två veckor. Najs!

Nu ska jag packa och greja lite. Drar till friskis och ett medelpass om ca 40 minuter.. Sköööööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0