Tidigt, tidigt, tidigt

Är inte varje dag man kliver ur sängen klocken 7 direkt. Och måste säga att jag för en gångs skull är väldigt pigg. Kan det vara för att jag gick och la mig lite över 10 igår? Jag var skit trött igår och orkade faktiskt inte sitta uppe då det inte fanns något att se på tv och varför ska jag sitta vid datorn 1-2 timmar till bara för att sitta? Nee så jag gick och la mig. Somnade visserligen inte på en gång men nästan. Skönt va det iaf att få krypa ner i sängen.

Dagen då? Bjuder på PM-seminarium, ska bli intressant att se hur mycket kritik vi får på våran och hur mycket vi behöver göra om tills på fredag. Jag hoppas inte att det är allt för mycket. Sen ska vi även "kritisera" det PM vi opponerar på. Kan säga att det inte var det bästa PM jag läst och det är faktiskt inte roligt att behöva kritisera en massa! Men sånt är livet, är väl därför de har sånna här saker, man ska kunna ta konstruktiv kritik. PM-opponeringen blir nog inte lika illa som det till uppsatsen sen men det är en annan femma.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Tror jag med, samt den bristande motivationen:P

2009-10-27 @ 09:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0