The Fame Monster

Är namnet på Lady Gagas album som kommer släppas den 23e November i år. Jag var tvungen att göra en lite research när det ryktades om att det skulle vara samma låtar som på "The fame" albumet. Mena varför skulle man vilja först köpa the fame och sen ett till med samma låtar + några till?

Nu är det så att det faktiskt är sant. The fame monster är the fame med 8 nya låtar. Med andra ord ni som funderat på att köpa hennes första album, gör inte det utan vänta på detta!

Måste säga att första nya singlen "Bad Romance" är jävligt bra!
Lady Gaga - Bad Romance


Har också hört att det nya albumet kommer ha er rad olika covers. Vet inte varför med de är ganska coola och jag vet inte heller om de kommer bli olika cover till samma land eller om olika land för olika cover. Antar att vi får vänta och se? Här under kan ni se några av de jag luskat fram i alla fall:


Vilken är bäst? nr 1 verkar vara den officiella i alla fall...


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag gillar den fjärde bäst(den där hon typ flyter)

2009-10-23 @ 13:24:38
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0