Söndag och...

... det är supefint väder ute. Det gör mig lycklig. Tänk om man hade vaknat upp och kollat ut genom fönstret och det ösregnar. Hur glad blir man då liksom? Aja tror iaf att jag ska ta mig en promenad senare. Det känns som att det vore väldigt skönt att få komma ut. Imorron blir det som sagt ett nytt träningskort och sen kör vi.

Nu måste jag tvätta min stinkande vinderjacka. Den har ju legat i en påse i förrådet som ni kanske minns var det översvämning där i somras. Och det luktar fortfarande apa där nere för att inte tala om hur mina grejer som varit där nere luktar. Vädring funkade inte så då blir det tvätt. Något som behövs i vilket fall som helst så det är korvkladd från publicum på den haha.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Gissa hur jag känner mig nu då, kl är 06.06 och jag har varit uppe sedan 5.15... Alldeles strax ska jag sätta mig i bilen och åka till Almunge på praktik. Till saken hör att det smattrar på rutorna, Micke ligger i den varma sängen och snarkar gott och det är alldeles kolsvart ute!

2009-10-19 @ 06:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0