Shopping för hela slanten

Jag unnade mig faktiskt lite shopping idag efter en hård vecka med plugg. Jag unnade mig förresten en sovmorron imorse också men lyckades inte så bra. Shoppingen gick desto bättre.

Det blev ett par riktiga träningsskor (behövs verkligen om man ska skutta runt på friskis hela vintern) för bara 249 kr(!) och ett 3-pack sport-BHar på Stadium outlet. Blev 2 baslinnen, ett svart och ett grått samt 5 par trosor på Lager 157. Lovar jag tror någon i våran tvättstuga äter trosor! Massor av mina är spårlöst försvunna. Finns roligare saker att shoppa men det är ett nödvändigt ont ibland! Köpte också lösögonfransar på H&M och örhängen på Cubus. Sist men inte minst blev det ett hårband med fjäder till min halloween outfit på Panduro.

Blev massa saker för lite pengar. I like! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0