Seeeeeeeeeeeeeeeg

Kvällen igår blev inte riktigt som planerad måste jag säga. Började bra glada miner, massa musik och kanske lite för mycket alkohol? Det blev en släng av seriöst talk igår. Ibland onödigt men ibland nödvändigt. Det var skönt att få tala ut som saker som gnaver i ens undermedvetna som kanske inte är riktigt mot någon i rummet men det är skönt att få ut det. Det ena ledde till det andra och klockan var 00 innan vi kom någonstans. Det med att (min/vår) Anna däckade på Emilias säng (hon var sjuk haha), så hon blev kvar där.

Emilia, hennes Anna, jag och Sandra tog oss efter mycket om och men ner på stan iaf. Efter att Emilia legat på backen på kyrkogården utan att kunna knäppa sina byxor. Både jag och Anna fick hjälpa henne så till slut kom vi vidare.

Väl nere på stan bestämde vi oss att gå till E-tage istället men blev inte insläppta så vakten ansåg att Emilia hade dryckit för mycket. Sandra gick hem istället. Vi andra tog oss till Burger King och käkade. Då hade vi hittat på Achraf också så han hängde med.

Haha han måste ju snart undra vad jag har för kompisar. Ena gången kom vi inte in för att de tyckte Emelie var för full och den här gången var Emilia för full. Älskar er båda så det gör sak samma. Ringde Anna också för att se om hon var kvar hos Emilia fortfarande, men hon hade piggnat till och skulle gå hem till sig. Tur det inte är så långt till Eriksberg från Triangeln.

Vi tog taxin hem efter maten, tror den var 03 när jag gick och la mig. Skönt att hoppa ner i sängen kan jag lova. Är lite seg idag men vaffan, det var en hård natt haha.

Nu ska jag med pappa till Mickelsmäss i Örsundsbro så har inte tid att dega.

Kommentarer
Postat av: Emilia

haha kvällen blev spännande. Var inte så kul när jag vaknade imorse, det var burkar tom under min säng, chips över hela golvet o jag mår som jag förtjänar jag är nog inte helt nykter än haha vadå för mkt alkohol, skojar du haha... o jag tafsade fyfan på vakten. Haha

2009-10-04 @ 12:36:14
Postat av: Sandra

hehe ja kvällen blev ju inte riktigt som planerat men det kyrkogården var något alldeles extra;-)

2009-10-04 @ 14:31:52
Postat av: Emilia

hehe jo kan man lugnt säga;)

2009-10-04 @ 18:34:43
Postat av: Anna

Känns lite larvigt att skylla på förkylning men den här gång är de befogat.... Anna däckar inte av knappt en flaska vin, tål ju en knutisch mer än så:) och nu har förkylningen börjat om igen med en ny omgång halsont, slemhosta och snor i abnormala mängder:(

Kankse ska börja lyssna på folk som säger att man ska ta det lugnt när man e sjuk, jag menar jag har ju testad det motsatta och det slutade inte så bra...

Men vi höres om lördag och då satan ska jag vara pigg så jag orkar köra en seriös shopping runda.

2009-10-05 @ 16:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0