Ny vecka

Igen måste jag säga. Är det bara jag eller går veckorna sjukt fort just nu. Kan inte tänka mig att det var ca 1 vecka sen redan som jag var på Green Day men det är verkligen för en vecka sen. Vad har jag gjort under den veckan? Jag har gått runt i min bubbla det är vad jag gjort. Antar jag vaknat upp i verkligheten nu. Det var på tiden!

Veckan bjuder på PM skrivande, plugg och lite shopping på fredag. Lovar att nån i tvättstugan käkar underkläder jag har inga kvar! Inte det roligaste att lägga pengar på kanske men det är ett nödvändigt ont just nu..

Nee nu måste jag käka. Är vrålhungrig det är inte vanligt för att vara mig på morron så bäst att passa på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0