Man kan ju alltid prova

Var tvungen att prova delar av min halloween outfit. Detta kommer bli skit bra. Håller på ladda kameran för faan ikväll blir det åka av. Jag är sugen på att festa som faaan kan jag säga. Ursäkta att jag svär mycket idag men jag gör det när jag är exalterad över något. Och jag har sett fram emot den här kvällen länge. Ni vet man behöver ha något roligt att se fram emot hela tiden annars blir det inte så roligt att leva i vardagen. Så nu är dagen här, mina brudar från Uppsala med sällskap anländer om cirkus 1 respektive 2 timmar.


Förresten är jag med och tävlar om Dagens blogg hos Dixxon.blogg.se. En blogg men intressanta inlägg emellanåt. Men får se hur det går den här veckan då =).

En liten bild från min provning. Håret ska lockas så kommer bli ännu bättre!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du e anmäld :) Vilken tuff sak den där, blir säkert en fräck outfit ;)

2009-10-30 @ 14:06:02
URL: http://dixxon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0