Jag har syndat!

Hela dagen idag har gått sååå långsamt. Dagens föreläsning började som en av de bästa jag haft här på universitetet men de två sista timmarna var precis lika tråkiga som de brukar vara. Lite trist måste jag säga. Sen hade vi massor av tid att äta, diskutera inför ett seminarie samt att ha ett värdelöst seminarie där de inte ens tog närvaro. Hur dåligt som helst. Denna dag var med andra ord helt onödig. Detta gjorde så att jag och Lina missade vårt älskade medelpass på friskis. Därför tänkte vi att vi skulle testa afrodansen istället. Och det måste jag säga att vi inte skulle ha gjort, vi skulle ha skitit helt i träningen. Det var det tråkigaste jag varit på i hela mitt liv. Vet inte ens om jag vill kalla det träning. Höll på att skratta ihjäl mig pga en tants rumprörelser, det var det enda positiva. Så jag och Lina blev lite smådeppiga och gick efter halva passet. Hela dagen har varit så dålig att vi bestämde oss för att käka pizza. HALLÅ pizza som absolut inte ingår i min diet! Aja vi försökte få oss själva att känna oss lite bättre eftersom vi i alla fall var med på halva passet och det är ändå lill-lördag =D

Nu ska jag gå och hämta mina teer som kommit på posten. Sen blir det att greja lite i rummet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0