Jag blir galen!

Har ni nån gång varit med om att ni hittat en produkt till tex hår som ni tycker är jätte bra? Jag tror att jag är långt från den enda som känner frustration när de av någon anledning slutar sälja denna produkt. Många som känner mig vet att jag har väldigt lockigt hår och det behöver såklart styling för att inte se ut som sju svåra år. Som student har man också en begränsad budget och kan inte lägga hur mycket pengar som helst på sånna grejer. Men jag handlar shampoo, balsam, tvål mm på Ö&B, varför lägga ut mer pengar för samma produkter någon annanstans?

Till min poäng hör nu att förra året runt augusti, september upptäckte jag att de slutade sälja mitt älskade Sun Silk hårmousse. Det gjorde att mina lockar blev fina och glänsande och det kostade inte mer än 21 kr flaskan. Det är iaf relativt billigt, så jag köpte upp ett litet laget för det tar ett tag innan man hittar en ny produkt som fungerar. Grejen med detta hårmousse är att det inte gjorde håret stelt och det blev heller inte kladdigt om det blev fuktigt eller blött. Det hatar jag mer än något annat.

Hursomhelst var jag tvungen att byta iaf. Det blev också en Sunsilk produkt som heter "waves and curls frizz control leave in cream". Tog ett tag innan jag gillade denna men det gick till slut. Nu har de slutat sälja denna också! Det gör mig galen så jag måste nu igen leta reda på ett nytt IGEN! Testade med en annan liknande produkt ur sunsilks sortiment få se hur den funkar.


Kommentarer
Postat av: Sandra

nej det hade jag inte läst..hehe kan verkligen inte tänka mig Erik slå en tjej..eller slå någon i huvudtaget,han ser ju översnäll ut;-)

2009-10-07 @ 17:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0