Ingen lust

Har verkligen ingen lust med någonting idag. Inget stort i alla fall. Började dagen med en sovmorron (äntligen). För att sedan käka lite frunch. Började leta fakta till min tenta för att få någon idé på vad jag kan tänka mig att skriva om, det ska ju gå att jämföra mellan böckerna också. När det var klart la jag det faktiskt åt sidan orka inte pilla mer med det, bättre att skriva ihop det imorron kanske?

Funderade ett tag på att tvätta sängkläder och de nya grejerna jag köpte igår eftersom jag glömde tvätta mina träningsbyxor i torsdags. Men pallade inte det heller. Grejade därför med diverse grejer i mitt rum för att sysselsätta mig. Det var allt från att prova och kasta smink till att sortera papper och alls. Helst skulle jag vilja gå igenom allting med det orka jag inte heller.

Nu sitter jag här i brist på annat och är sjukt uttråkad. Är bjuden till Jossan och Ello eftersom Jossan fyller år men är inte ett dugg sugen på att festa. Tror jag kommit in i en höstdepp! De senaste dagarna har humöret bara gått ner och ner, kanske för att det varit grått, disigt och mörkt i 2 dagar? Aja får nog bli att träna imorron då så jag får uppå humöret. Pallar inte en depp nu när vi har så sjukt mycket att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0