Fortfarande i chock

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med mig själv idag. Är så lycklig men samtidigt lite ledsen. Igår var det bästa som hänt mig på väldigt väldigt länge. Ett minne för livet. En känsla som aldrig kommer att försvinna. När jag tänkter tillbaka blir jag varm, men samtidigt ledsen för att det passerade så snabbt. Man blir så fångad av ögonblicket och man vill aldrig att det ska ta slut. Jag tror att jag fortfarande är i chock och inte riktigt hunnit smälta vad som faktiskt hände. Att jag sett den man som jag beundrat så länge liv. På riktigt. Det är en konstig känsla. Men samtidigt ger den mig glädje. Jag vet att han uppskattade oss för att vi kom, vem vad gör man inte?

Men detta vet jag. Alla vi som var i Globen igår var grymma och VI tillsammans fick Billie Joe på knä. Det är KÄRLEK!


Bästa recensionen hittills: aftonbladet.se

 

 


Kommentarer
Postat av: Emilia

Nice:)



Skulle du inte kunna maila över det annars?

Om det inte går kan jag komma in på msn ngn kväll.

2009-10-12 @ 14:19:19
Postat av: Sandra

Var ett underbart minne för livet,får gåshud bara jag tittar på videon!

jo jag skolkade ganska mkt i ettan iaf så struntade jag i att plugga för jag tyckte allt var så trist. Har ca 15,5 i snitt.

2009-10-12 @ 16:49:59
Postat av: matilda

konserten var underbar!

2009-10-12 @ 20:02:39
URL: http://itsmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0