En att göra dag

Det som står på schemat är storstädning av rummet. Det ser bokstavligen ut som att Al Qaida varit här och provbombat. Jag har inte haft tid och greja i rummet under tentaveckan så saker och tinga har hamnat där de hamnat och blivit liggande. Sen så har jag inte dammsugit sen Emelie åkte för lite över 2 veckor sen så börjar blir dags, det blir inte så dammigt här så ofta räcker det att man kör varannan vecka och rummet ser bättre ut när man tar undan alla saker.

Sen måste jag tvätta så jag har något att ha på mig när jag åker hem. Efter det är det packning som gäller. Det är den jobbiga delen eftersom jag måste planera in både en utekväll och en koncert. Och jag måste verkligen packa klart ikväll så jag åker direkt efter föreläsningen klockan 12 imorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0