Bloggtorka idag?

Nej jag har bara haft fullt upp hela dagen och har absolut inget att skriva om känns det som. Jag vet otroligt även för att vara jag.. Men kan väl dela med mig lite av vad jag gjort då bara för att..

Satt från 09 och diksuterade seminariefrågor med Nina och Lina på uni.. Nej ursäkta Mary Lou och Gasolina ska det ju vara =P Några ville helt enkelt ha smeknamn. Fråga mig inte varför.. Kan ju säga att vi snackade om att mellan himmel och jord också. Tror inte ny vill veta. Men kan ju säga att jag är i gott sällskap av pervohumor och andra grova grejer. Som sagt Cameltoe fick avsluta dagen det säger väl ändå allt, eller?

Seminaret flöt väl på kände inte att någon var taggad direkt. Ingen hetsig diskussion eller något sånt. Inte ens i närheten faktiskt! Det var med andra ord segt som fan! Slöseri med tid vill jag påstå.

På eftermiddan roade jag mig visst ca 3 timmar åt att kolla på maskeradkläder. Halloween närmar sig och det vore kul att klä ut sig på riktigt den här gången. Men vill ju inte lägga ut hur mycket pengar som helst. Men jag vill iaf vara nån form av cancan dansare. Hittade inga fina kläder som jag kunde ha på nätet så får knåpa ihop något själv.

Nu kommer snart Nina och Bulten och hämtar mig, ska hem till dom och mysa till Singing bee celeb och sen Lyxfällan ev. Comedy fightclub också vi får se.. Toodles!

Kommentarer
Postat av: Emilia

tack så jätte jätte jätte mkt för schön sammanfattningen du har räddat min tillvaro:)

2009-10-15 @ 22:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0