Bakishäng med mig själv

Det finns väl roligare saker att göra måste jag säga men, det är skönt med lite lugn och ro. Som ni kanske märkar kom jag hem i ett stycke igår. Jag mår varken dåligt eller har huvuddunk så jag klarar mig. Hur hungrig som helst är jag också men har inte orkat ta på mig kläder, så kan man ju inte ta sig ut i köket hahaha.

Kvällen igår resulterade i ännu en festkväll där vi inte kom ut någonstanns. Den här gången var det dock inte pga att någon däckade eller att någon var för full för att komma in utan mer att tiden gick så fort och vi hade sjut roligt. Kan man kalla det fuldans till massa nostalgimusik och så blev det charader till filmer runt 01. Men kul var det så det får bli igen. Man får ju tänka såhär, har fortfarande inte slösat pengar på inträde.

Nee nu måste jag käka och sen ta mig till willys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0