Älskar när jag lyckas ibland

Jag har faktiskt lyckats med att lägga till en lite musikspelare i min blogg. Kommer dock bara ha den på test. sidan jag hittat är inte alls lika bra som de gamla jag använt men denna var denna var den enda som kunde ändras till en liten spelare. Alla andra är ju skitstora. Men på prov som sagt så får vi se hur det blir. Får dock byta musik en annan dag. Imorron kanske.

Imorron ska jag för övrigt tillbaka till Örebro över två föreläsningar. Blir bilen ner vid halv 10 tiden. Har brännt cd-skivor som jag kan lyssna på på vägen ner. Mormor har tyvärr ingen mp3 spelare i sin bil så man får köra de gamla hedliga cd-skivorna. haha

Aja ska se klart på True Blood nu sen är det sovdags för min del. Juste måste skörda lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0