Typiskt

Jag förstår inte att jag helt plötsligt sover skit dåligt. Har jätte svårt att somna, vaknar flera gånger under natten och helst vill jag sova halva dan. Vad har hänt med mig? Såhär har jag verkligen inte varit. Visserligen tycker jag inte att min syrras säng är så jätte skön. Den är mest hård och kuddarna platta. Med andra ord inte lika gosigt och skönt som i min egen säg. Tur jag åker hem idag. Tror verkligen att jag behöver det. På något sätt har helgen gått väldigt långsamt och jag längtar tillbaka till Örebro. konstigt va? Jag har hunnit träffa så mycket folk också iom att släkten var här i torsdags. Sen var jag hos Sandra i fredags och igår hade jag lite mys hos pappa och sen bio med Anna. En film som för övrigt var skit bra. Ska försöka slänga ihop en rapport senare.

Nu måste jag klä mig och käka för ska träffa Emilia på stan om ca 1 timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0