Typiskt

Macau GP blev inte riktigt som jag tänkt. Första varvet krashade några i en hög. Det var lite roligt men sen var det knappt en enda krash på hela racet. Väldigt dålig action och jag blev väldigt besviken. Hur gick den för svensken då? Jorå det gick väl sådär. Förlorade starten till båda folkvagnarna som hade otroligt stark motor till det här racet så var inte mycket att göra åt det. Men 3e plats borde han kunnat hålla tycker jag. Bilen var dock inte tillräckligt snabb och han blev omkörd mot slutet. Det blev iaf en 4e plats och det är bra jobbat av 28-30 bilar. Så över lag är jag ganska stolt. Mena han är ändå bara 19 år, är säker på att han får chansen nästa år igen!

Vad händer idag då?
Jo jag börjar bli riktigt trött på den här soffpotatisveckan. Asså har varit ledig sen i torsdags och har inte föreläsning förrän tisdag. Alltså är det idag och imorron att döda också. Så idag ska jag väl tvätta, kanske städa annars tar jag det imorron. Kanske rensa bort lite skit på datorn också? Annars kan jag alltid roa mig med att sätta in cd skivor i cdstället jag fick av morbror. (jag vet det har gått över 1 månad och jag har inte fått in en enda skiva i det än).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0