Tråkdag

Den här dagen går så satans långsamt. Det händer ingenting. Mina vana trogen så kan jag inte sova längre än 9 på morron så då är det bara att gå upp. Dagar som idag när man inte har mycket att göra blir alltså extra långa. Men har fixat lite på hemtentan som ska in imorron. Den har visserligen varit klar i över en vecka men nu när jag kollade på den så hittade jag saker jag ville ändra och lägga till. Nu är jag grymt nöjd med den.

Började sen på examinationsuppgiften till på fredag på nya delkursen men gav upp ganska snabbt när texten mest bestod av engelska uttryck som man knappt förstod den svenska översättningen på. Så lämnar det tills imorron när jag ska träffa brudarna och bolla idéer.

Nu kollar jag på Race of Champions på deras hemsida då jag inte har Eurosport. Det suger!

Sen måste jag åka och handla, saknar ingredienser till köttfärssåsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0