Tekniksnille sökes!

Jag fick precis svar från Expert och tydligen kommer det kosta 700 kr att bara lämna in min DVD-spelare och se vad som är fel på den. Hallå jag får fan en ny för det priset och så trasig är den inte! AAAAAAH

Så nu söker jag ett tekniksnille som kan såna här saker med teknik som kanske kan kolla på den för lite mindre pengar.

Problemet med den är att själva läsa DVD funktionen fått fnatt. Att använda det och spela in och se på film genom hårddisken är inga problem. Det är när det kommer till att se en film. Luckan åker in och ut hela tiden. Den vill inte börja läsa skivan helt enkelt. Man får krångla en hel den innan man får igång skivan.

Aja får se vad som händer. I värsta fall får jag väl skaffa mig en liten billig DVD-spelare till att kolla på skivor och ha den andra för att spela in och kolla på hårddisk. Har inte alls råd att köpa en ny för flera tusen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0