På plats i Uppsala

Nu är jag hemma. Har inte hunnit blogga då det var fullt hus när jag kom hem. Kusiner, mormor, morbror och moster var här. Massa fika och gott gott. Tågresan tog skit lång tid och jag sov hela bussresan och vaknade precis när den kom in i Uppsala. Riktigt kul att träffa släkten. Vi ses ju så sällan nu när jag flyttat. Kul att se hur stora ens kusiner börjar blir. De som alltid varit så små och nu är de stora. Helt galet.

Roliga med att komma hem är också att jag får köra den här pärlan. Haha det är ett skämt jag tänker ju inte cruisa runt i den direkt. Helt omodern och liten. Som jag sa en burk på hjul.


Ska köra mormor till Arlanda kl 05 imorron bitti så är dags att sova. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0