Oj oj oj

Klockan är halv 1 och jag har inte bloggat idag! Dålig stil måste jag säga. Riktigt dåligt! Men men jag orkade inte imorse före föreläsningen om Kvantitativ design.

Vilken har varit en av de bästa föreläsningarna jag varit på. Tycker lärare än bra på att förklara och hon har inte bara massa powerpoint utan hon kör OH, skriver på tavlan och förklarar saker på ett annat sätt. Oftast när lärarna har Powerpoint så säger de inte så mkt mer än var som redan står och då är det helt värdelöst.

Vad händer idag då?
Till att börja med blir det nog inte så mycket på dagen. Jävla skitväder är det ute, mörkt och tråkigt. Men ikväll ska jag faktiskt till Lina och se hur hon bor. Det blir lite vin och snacks framför idol och så ska vi köra guitar hero. Skit kul!

Nu är det iaf någon form av lunch som står på schemat. Vet dock inte vad jag är sugen på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0