Ny säng behöves!

Ja nu är det verkligen officiellt. Min säng är gammal och skit dålig. Man kan säga att den varit väl använd och blivit utnött med tiden. Det kanske vara för att den varit använd som både säng och något att sitta/ligga i när man kollar på tv. Det har naturligvis resulterat i att innersidan av sängen har jätte dålig fjädring. Upptäckte i söndags att fjädrarna nött hål genom stoppningen och börjat nöta på bäddmadrassen. För att inte tala om att de dåliga delarna av fjädringen gör att det blir gropar och på senare tid har jag fått ont i ryggen då jag antagligen ligger snett och i groparna när jag sover.

Så nu söker jag en ny. Minst 105 men gärna en 120 säng. Inte allt för dyr heller då jag är student. Tips är välkommet!

Kanske ska skaffa en hamburgaresäng?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0