Nu vill jag hem

Då menar jag hem till Örebro. Är så trött på den här gråa, trista och tråkiga staden nu. Det är bara regnigt och blött. Hur kul är det på en skala 1-10? Typ 2. Man blir så himla seg i skallen och det blir ju inte bättre av att man inte kan sova ordentligt! Så nu måste jag försöka hålla mig vaken hela bussresan till Enköpng (50 min) och sen hela tågresan till Örebro (75 min). Får se hur det går. Får absolut inte somna för då kommer jag inte kunna sova senare och det är inte bra eftersom jag måste kunna använda huvudet imorron när vi ska koda in enkäter i dokument. Har visserligen gjort det förut, men man måste ändå vara pigg i skallen. Gör man fel på ett ställe skiters sig allt. Hoppas inte det är betygsgrundande. Den ska Kerstins examinationsuppgift in också. Ska bli skönt att bli av med den faktiskt!

Det här saknar jag just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0