Myskväll

Idag har jag inte gjort mycket måste måste jag säga. Första halvan av dagen sov jag sen satt jag och degade framför datorn. Blev en sväng till Willys så fick jag ut och röra på mig lite.

Sen spenderade jag några timmar åt att avundsjukt studera Markus när han höll på bygga ihop lite IKEA möbler. Tror jag är den enda som tycker att det är skit kul så kunde inte låta bli att vara med på ett hörn. Mena man måste ju kolla vad som försigår. Sen kom även Anna ut i korridoren och målade lite.

På det så har jag nu fått en ny säng iaf. Temporär lösning med Markus gamla säng tills jag hittar en egen. Min gamla har nog sätt sina sista dagar.

Om ett tag kommer Malin hit och då ska vi se på Eragon och dippa lite grönsaker. Låter som att Anna gör oss sällskap också! Så blir lite mys istället för utgång.

Måste passa på att jag har den bästa korridoren ever! Synd att Anna sagt upp sitt rum nu när hon ska till Indien. Men mig blir hon inte av med i första taget iaf! muahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0