I found a map into your heart

Jag har blivit tillfrågad att sprida denna låt/video vidare (mamma jobbar med sångarens storasyster). Det är två Uppsala killar som gjort och skrivit den för att hedra sin bästa kompis. Han tog livet av sig i söndags för ett år sedan (081122). Så denna låt är till honom.

Själv tycker jag att låten är jätte vacker och blev berörd direkt. Rakt in i hjärtat! Det är nästan så att man känner den smärta och saknad killarna går igenom. Jag tror inte att någon kan förstå den smärtan och tomhet som finns när något sånt här händer. Därför en jätte fin gest att de fick släppa denna i söndags, ett år efter det inträffade. Riktigt fint gjort!

Jag hoppas att den kommer beröra många och att ni sprider den vidare. Det är precis vad killarna vill.

Landscape of a century - I found a map into your heart



Finns också en hemsida: www.landscapeofacentury.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0