Fan va bra!

Detta är några norska killars skolprojekt. Tycker det är lysande haha. Riktigt roliga! Tänk om man själv hade gjort ett sånt projekt i skolan? Ne vänta det gjorde vi, sort of iaf. Vi gjorde en dokumentär till pjäsen som skulle anordnas i gymnasiet. Det innebar att vi spelade ett media team som kom till skolan, filmade och blev sedan bortjagade. Kan ju säga att jag vet varför jag inte satsade på att bli skådis för det var riktigt dåligt och ingen av oss var lika bra som de här grabbsen på att redigera heller. Men det är iaf ett roligt minne som jag har kvar i bokhyllan. Tillbaka till poängen. Här kommer videon:


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tja! Det ar sa tråkigt att sitta pa internetcafe. Blev bortskamd hos prästen eftersom vi hade tillgang till gratisdatorer. Ditt inlagg va rena grekiskan for mig. Har ingen aning om vad det ar jag ska andra och varfor :)

2009-11-23 @ 01:50:25
Postat av: Anonym

Gjorde ni? Det har jag helt glömt bort!?

2009-11-23 @ 15:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0