Biodags

Eller imorron iaf. Jag och Anna ska gå och se 2012. tror att den är ganska bra. Har fått den känslan. Kan dock inte riktigt säga då den har premiär idag och inte så mkt "vanligt" folk som sagt sitt än. Men det är något med katastrof filmer som är fängslande, jag vet inte vad det är. Kanske är för att man egentligen inte vet hur länge världen kommer existera? Och hur mycket man än skulle förbereda sig skulle man aldrig kunna göra något åt det. Det är vad jag tror iaf. Ska bli intressant att de hur verklighetstrogen den ändå är. Tror dock inte att det finns någon katastrof film som kommer slå Armagedon, ever. Älskar den filmen med hela mitt hjärta. Kan inte se den utan att grina som en jag vet inte vad. Ja jag står för det, jag är en emotionell människa och jag är hellre det än känslokall.

Nu ska jag iväg och käka med familjen eftersom mamma fyller år. ciao!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hur länge blir du hemma i Uppsala?

2009-11-13 @ 17:59:29
Postat av: Emilia

absolut... hörs imorgon kanske vid elva tiden?

2009-11-13 @ 18:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0