ÅÅÅÅHHHHH

Asså New Moon var såååååååå jävla bra. Kan inte fatta att den tog slut så fort bara. Kände typ nej vaffan är det här?!?! ÅÅÅÅÅH Nu måste jag läsa alla böckerna. Kanske ska sjukskriva mig i sisodär 1 vecka så jag har tid att läsa? Synd att säga att jag inte tyckte Edward var lika mystiskt och snygg i denna. Han såg mer sjuk ut ?! Men wow säger jag bara Jacobs kropp asså. Ojoj synd han är minderårig hahaha. Nej men skämt å sido han har biffat till sig ordentligt och jaaa det var ju inte en dålig syn. Haha första gången han visade sig i bild med bar överkropp lovar jag att hela biosalongen slutade andas! haha Fyfan vilka suckers vi är asså!

Aja nu måste jag ta mig samman haha. Men prio ett på min lista är iaf att läsa böckerna.

Åh för övrigt är det sol och relativt varmt här i Örebro. Man känner sig lite piggare faktiskt. Har dock varit storm inatt men jag har sovit som en stock. Först de ca 3 timmarna före Macau racet. Vilket Marcus kom 2a i så han har en bra chans för morgondagen som är det riktiga racet. Det som betyder allt! Sen sov jag ca 3 timmar efter men det får räcka. Har inte tid att sova hela dagarna. Nu måste jag fan ha sovit ut efter 3 dagar med 11 timmars sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0