What a night!

Vad kan man säga. förfesterna är alltid roligast. Eller?

Igår kväll var det väl så. Tror vi kom ner på stan kvar i 12. Var ingen kö alls på Klaras.

Betalade 100 spänn för att komma in. Dansade lite sen var det nån tjej i bling bling baddräkt aktigt som kråmade sig på scen. Så vi tröttnade och gick därifrån ett tag. Sen insåg vi också att där var bara småbarn typ. WTF!!!

Så vi var kanske där 30 minuter innan vi sket i det och gick. Vid den här tidpunkten hade jag rejält ont i fötterna också =(

Så vi gick till Max och käkade lite hamburgare, så vi missade precis bussen hem. Vilket betydde att vi fick gå hem och vid den här tidpunkten höll mina fötter på att ta död på mig. Så jag tog av mig skorna och gick med bara strumpor hem. Snacka om att jag har ont idag asså.. ajaj aj asfalt är inge vidare asså, knappast slät!

Väl hemma satt jag nog vid datorn ett tag innan jag kom i säng.. Tog som sagt ett tag att sminka av sig allt skit i ansiktet. Så fick jag dricka massa vatten och så tog jag en ipren, brukar hjälpa så jag inte blir illamående dan efter. Sen somnade jag nog ganska omgående.

Vaknade vid 7 och var pigg, gick på toa, drack vatten och satte en filt för fönstret för det var skit ljust, sen tillbaka ner i sängen för att sova vidare.. vaknade igen och kollade på klockan. 9 vaffan, somnade om igen när jag vaknade var kl 10 och jag kände mig typ död så jag sov lite till och vaknade lite i 12. Sen ringde mamma.

Nu är det dags att duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0