Varför bor vissa i korridor egentligen?

Vi har ju en speciell kille som bor me oss. Man får liksom inte grepp på honom. Ibland är han jätte pratig och ganska social om jag får säga det? Men sen låser han typ in sig på sitt rum i flera veckor och man ser inte skymten av honom och ser man honom är han allmänt associal, så jag har faktiskt slutat heja.

Men igår gick hans dåliga humör ut över Olof i köket stackarn!

Det i att Olof skulle värma sina bullar och den andra personen kommer ut. Mena Olof är väldigt trevlig och så tänker han presentera sig typ. "Jag tror inte vi har träffats, Olof heter jag" och sträcker fram handen.. Han får då tillbaka ett svar i form av. "Nej, det tänker jag faan inte" nått sånt på ett väldigt otrevligt sätt.

Men vaffan gör man så?? Är han på dåligt humör ska väl det inte gå ut över andra?

Jag och en kompis spekulerade om han kanske var sur för att han trodde Olof var min dejt eller nått.. haha
Är lite allmänt känt nu vad som hände på Annas fest här i korridoren när denna person pussade mig 2 gånger och var helt till sig!! haha

Kommentarer
Postat av: annie

jag håller med! även spelades det galet hög musik fr det rummet igår, höll på att bli toookig!

2009-05-07 @ 12:56:50
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/
Postat av: Emilia

Men shit, vilken biatch att hälsa kan ju inte vara så svårt iaf:P

2009-05-07 @ 13:13:59
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com
Postat av: Emilia

Men shit att presentera sig tycker man ju inte ska vara så svårt iaf:P

2009-05-07 @ 13:16:54
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0