Valborgs baksida

Nu har jag insett varför alla super som bara den på valborg. Man har ju något att göra dagen efter. Juste att ligga bakis. Då behöver man inte bekymra sig om något annat.
I nuläget så drack jag inget igår vilket resulterar i att jag inte är bakis heller. De som är bakis har väl inte ens vaknat än och så kommer de att dega hela dan.
Därför suger det extra just nu. Vaffan ska jag göra?

Jag är såååå uttråkad att jag finslipade lite på hemtentan i brist på annat men nu är det klar att lämnas in på måndag iaf.
Kanske ska kolla lite på Twilight i brist på annat men jag har egentligen ingen lust att sitta still och göra inget. Snacka dilemma.
Ska på bio med bror ikväll och vill kanske hinna piggna till för just nu känner jag mig jävligt seg!

Blev ingen kase igår heller, var för trött och hungrig å så va det svinkallt så vi ville inte gå ut igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0