Städningen har inletts

Idag har storstädningen i korridoren inletts.. Jag och Annie håller på avfrosta stora frysen och har precis tvättat av alla lådor.

I och med tatueringen måste jag ha handskar på mig så kommer gå runt och lukta gummi hela dan! Jätte kul! Eller inte...

Shoppingen igår blev inte direkt som jag hoppas. Man ska helt enkelt inte vara taggad för att shoppa och absolut inte ha några hundra att spendera för då hitta man ingenting. Tror vi åkte hemifrån halv 11 och var hemma lite över 18. Snacka om full dag. Gisses vad man hade ont i fötterna!! Iaf det jag köpte var 2 nya flaskor till min sodastream, 7-pack strumpor (sånna där låga) på HM och så blev det ett linne på Wear It.. Skopunkten var värdelöst, tror jag provade över halva skopunkten och hittade inget som passade.

På kvällen blev det iaf Tacos och film hos Malin i grankotten. Såg först Robinson finalen, jag höll på Anna men har inte sett hela så gjorde det samma. Sen såg vi en japansk skräckis Apartment 1303 tror jag den hette. Skit äcklig emellanåt. Japanerna vet helt klart hur man ska göra!

Kommentarer
Postat av: annie

heya! för storstäd.

även jag pratade med karin innan å jag slår av den lilla frysen kl 09 imorgon?



så tar väl anna och karin hand om den sen i'm guessing :)

2009-05-31 @ 23:37:01
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0