Snälla, snälla, snälla

Kört windows-skivan i datorn nu i hopp om reparation men nej. Det funkar fortfarande inte.. Jävla skiiit!!
Att det ska vara så svårt??

Okej jag älskar fortfarande Markus för att han försökte! Men dataproblemet verkar vara lite för komplicerat för mig. Går iaf inte att köra den fortfarande.

Alltså dags för operation rädda Emmas filer 2. Testa om något av data minnena är trasiga. Alltså ska jag in i datorn och böka med det. Suck suck suck!!!

Är helt död redan och jag ska tvätta om 40 min.

Mer hungrig är jag också. Det går framåt! Men jag har precis käkat så nej inget mer nu! Finns det inget antingen eller??
Valet verkar vara att inte kunna äta alls eller bara äta. Inget av alternativen är lysande direkt.

Nej göra något produktivt kanske? Mitt rum ser ut som nån har släppt en bomb och jag har bara varit hemma i 3 dar! Hur lyckas man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0