Oj så det går!!

Har äntligen lyckats pumpa däcket i min cykel. Har ju varit skit trögt att cykla på den så det nästan gått snabbare att gå. Men nu är det fixat och jag var precis till Ö&B och köpte städsaker. Seriöst hur mkt blev det inte då! tror allt som allt att det gick på 150 kr. Massa grejer. Som sagt den stora korridorsstädningen äger rum på tisdag.

Men oj så det gick. Cyklade tom ifrån regnet som föll vid Ö&B men som sen kom ikapp mig igen när jag parkerade cykeln. Härlish!

Nu ska jag bara gå och dö på sängen ett tag och se Grey´s Anatomy som jag spelade in igår. Tycker jag förtjänar det efter en hel dags gruppande.

Vi har för övrigt kommit ganska långt på 1,5 dag tycker jag. Typ halvvägs skulle jag vilja säga. 2,5 dag återstår samt en dag för att kolla igenom så det ser bra ut och så.

PS Jag vill ha sommarlov!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0