Majsoman

Kan man vara det??

Jag tror iaf att jag är det. Jag älskar verkligen majs i alla dess former.
Mena tänk dig en majskolv på grillen, Mums! Lika god är det kokt med lite smör och salt men utan går också bra.. Vanlig majs på burk skulle jag kunna äta ihjäl mig på. Minimajs har jag precis insett att det är ganska gott när man får bort konservsmaken. För att inte tala om rostad majs, finns tydligen med chili på och allt. Och herregud popcorn. Skulle inte kunna leva utan popcorn! Mmmm

Så JA jag är en majsoman! =)


Kommentarer
Postat av: Isabel

Köp färsk minimajs istället ;-)



orkar äntligen svara om betesläppet, arla anordnar betesläpp på flera gårdar i landet varje år där man får komme och titta på när kossorna släpps ut på bete på våren, det är ju sjukt roligt at tse eftersom det är mer eller mindre galna!

2009-05-12 @ 07:11:34
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: annie

icke att förglömma majsbröd, MUMS!



majs 4 president, helt klart!

2009-05-12 @ 10:26:46
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0