Lite kul bara...

Jag kan faktiskt säga att jag sov hos Nina och ingen annanstans!!

Min mamma ringde imorse när jag var yrvaken och snacka nått om pengar. Då kom det också fram att jag var ute och drack öl igår samt att jag inte var hemma och hade inte sovit hemma.
Mamma frågar du vart är du? Vi pratar sen säger jag och lägger på..

Sen nu på eftermiddan ringer min syster och försöker fråga ut mig om var jag haft för mig på natten.. Jag försöker i evigheter att få henne att inse att jag har sovit hos Nina men icke. Jag kunde inget annat än att skratta åt henne och det tog hon som att jag ljög. Eftersom mamma sagt att jag sovit borta och ev. fått ragg så vägrar min syrra tro mina ord. Hon vägrade ringa till Nina och kolla också av anledningen att Nina skulle säga ja bara för att..
Sen var mamma tvungen att ha telefonen så sista jag fick höra var: Jag ringer senare jag ska få veta allt!

Så nu ser ni vad min familj tror om mig. Så nu kommer väl hela släkten fråga om det nästa gång jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ok ;-) Har de inga egna liv?

2009-05-07 @ 09:55:27
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0