Jag blir så irriterad!!

På folk i tvättstugan ibland. Har ju haft några krig i mina dar. Nu har det faktiskt varit lugnt ett tag.

Men nu jävlar var det dags igen. Jag har bokat 3 maskiner nu kl 19-21 och när jag kommer ner är det någon som snott ena maskinen. Nog med att de kanske inte tänker på tiden ibland och slänger in tvätten så det drar över 10 min på min tid det kan jag acceptera men inte som andra gånger så det är över halva tiden kvar när min tid börjar.

Idag har det nått nya höjder. Någon har alltså varit ner precis innan jag kommit dit och lagt sin tvätt i min maskin och startat så det var 58 min kvar när jag kom ner. Så gör man väl inte??

Som tur var så fanns det en annan ledig så jag bytte.

Men bara för att jag blev så irriterad på personen i fråga, vem det nu är, så avbröt jag dennes tid bara för att jävlas. Så nu får personen komma ner till blöt, löddrig tvätt om ca 45 min. Det skiter jag faktiskt i. Finns en anledning till att man bokar då kan man inte bara gå in och ta första bästa om nån annan är uppskriver på den.
Dålig stil! Så åter igen tänker inte jag känna mig dum över detta. Kanske lär personen att ta en maskin som inte är bokad eller en ledig av dem man inte kan boka.

Och där med Basta!!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag hade också avbrutit maskinen och tagit ur tvätten! Någon måtta för det väl ändå vara!

2009-05-28 @ 09:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0