Jag älskar Markus!!!

På Alina alltså!! Haha

Har precis fått mail från dem angående mitt lilla dataproblem. Det verkar som att jag kanske kan lösa det hemifrån iaf.
Den andra Johan han tänkte bara på Alina och massa pengar. Så jag antar att Markus precis kommit ut med massa i studieskuld för han la upp lite tillvägagångssätt jag kunde testa. Annars fick jag komma in med den.

Så dagen består av att förbereda lite inför seminariet, ha seminarie, äta hälsotallrik på uni och efter det blir det full rulle med examinationsarbetet. Sen efter 17 när jag kommer hem blir det att röja lite i mitt rum och försöka få ordning på min kära dator och tvätta kl 19. Har inga kläder alls att ha på mig, förstår inte hur allt kan vara skitigt!

Ikväll är det fotboll också. Hade tänkt se det på O'learys men nu skiter jag i det och ser det hemma med Emelie istället.

Ps jag har fortfarande problem att få i mig mat, det går bara inte. Fick igår tvinga i mig isvatten med sugrör. Kanske är därför jag börjar känna mig kanske trött i kroppen. Så mission 1 är att få i mig hälsotrallriken! Fick visserligen i mig lite rödcurry kyckling och ris igår det var gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0