I´m alive... not

Vaknade 7 imorse och var ganska pigg men hallå jag ville ju inte upp då. Så jag låg kvar i sängen till 9 för då hade jag ställt alarmet. Tror jag slumra till nån minut före för just nu känner jag mig halvdöd.

Känner mig inte bättre av att vi har föreläsning med Hanna feminist/jag vet inte vad... Jag tror säkert att hon har mycket kunskap om det hon föreläser det är inte det som är grejen. Hon suger ju på att förmedla den. Saker som jag tycker är självklart, eller iaf förstår efter första förklaringen maler hon på med massa exempel istället så man blir helt förvirrad. Om man tar saker istället som är krångligt och svårt, de går hon knappt igenom alls!

Nej det blir nog till att gå upp till Sara och framföra ett klagomål.. Ingen i klassen gillar ju läraren och ingen vet varför hon är här egentligen om hon bor i Umeå.

Aja efter blir det roligare iaf. Nina, Lina och jag har bestämt oss för att gå och dricka öl ikväll på Olearys, samt se fotbollen. Före det ska Nina hjälpa mig färga håret för jag är mäkta trött på min utväxt nu. sen ska hon tvätta så blir det väl lite förfestning hos Nina och fix innan vi åker ner på stan!

Ciao så länge....

Kommentarer
Postat av: Isabel

Här vaknade vi också vid 07 men jag vägrade gå upp så Micke fick fixa Alva! ;-)

2009-05-05 @ 10:28:13
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: nina

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiho! Hur trött är inte en annan då? =O Galet! Och hon är inte bara feninist hon är butch! Butch med en pipg och fjollig röst.

2009-05-05 @ 11:07:27
URL: http://finanina.blogg.se/
Postat av: Sandra

jättefin blogg du fixat btw:-)

2009-05-05 @ 20:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0