Änglar och Demoner

Vi var på bio igår kväll och såg Änglar och Demoner. Den är baserad på den andra boken av Dan Brown.

Jag tycker att det var skit bra! Och jag älskar filmer där det verkar som man listat ut the good guy och the bad guy. Men igår hade jag helt fel. Me like!! Hade visserligen inte läst boken innan men det funkade iaf.

Jävla roligt att Stellan Skarsgård fått en större roll i en modern film. Annars brukar han ofta vara nån elaking i medeltidskrig eller annat konstigt. Som sagt jag gillar Stellan!

Sen älskar jag Ewan McGregor också som spelade munk eller vad han skulle föreställa. Tror jag fastnade för honom som skådis i Moulin Rouge eller var det kanske Star Wars?? Vilken kom först?? Måste undersökas!

Rekommenderas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0