Angående mitt dataproblem...

Så verkar Alina tycka att jag ska lämna in den på felsökning. Fick också reda på att om det bara blivit nå fel i windows så kan mina filer räddas men de speklerade också i om hårddisken kanske varit på väg att gå sönder innan och att det som hände med strömbrytaren hjälpte till.

Jag har ingen aning. Jag vill bara ha min dator tillbaka! helst med alla filer intakta.. please.....

Ska vänta in svar från Multitech data också. Data affären på campus i Örebro.

Beroende på vad de säger så kanske det kan lösas tidigare. Annars måste jag vänta 2 veckor som är kvar av terminen innan jag kan lämna in den på Alina.

Positiva med att lämna in den på Alina är väl att det kan gå på garanti att fixa eftersom jag köpte den där. Annars är det typ 400 kr för felsökning. Det är det väl värt om jag kan rädda min kära dator?
 
Fyfaan att behöva leva på min skit laptop i 2 veckor. Men å andra sidan har jag den varje gång jag åker hem till Uppsala och jag hade den hela julen här hemma så kanske klarar mig 2 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0