Studiemedel beviljat!

Känns väldigt skönt att det är avklarat så jag vet att jag bara kan lämna min studieförsäkran när det drar igång igen så får jag mina pengar. Det var nog därför jag valde att ansöka så tidigt. Nu under Juli kommer typ alla göra det eller under augusti. Fatta vilka väntetider det kommer vara innan man får sitt beslut. CSN säger tom att man ska vara ute i tid och för en gångs skull är jag det.

Anser att de som inte gjort det bör göra det så snabbt som möjligt.

Ska för övrigt till Soc på måndag med de sista papper som de vill ha. Sen hoppas jag att det inte dröjer allt för länge innan pengarna kommer. Börjar nämligen sina på mitt konto.

Nu blir det ett kvällsdopp i Fjällnora eller Länna! =D


Kommentarer
Postat av: Emilia

Det är alltid bra att vara ute i god tid, men har själv alltid lämnat in ansökan i slutet av juli början av augusti och det har aldrig varit ngt problem med att få pengar i tid.

2009-06-28 @ 21:45:31
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com
Postat av: Sandra

aa jag håller med,dem är så mkt bättre! Hoppas verkligen många av dem får chans i a-landslaget snart..hur ser veckan ut för dig då? lust att hitta på nått nån dag?

2009-06-28 @ 23:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0