Sömnsvårigheter

En sak som jag vet med att vara hemma igen är att jag inte får sova. Eftersom min säng är bakom en liten vägg i vardagsrummet blir det lite svårt varesig det är ljud eller ljus. Resten av familjen verkar inte bry sig om att jag ligger där heller. Balkongdörren är nästan precis där jag ligger å de jävla rökarna måste ju klampa ut som en hjord flodhästar. Sen klampar de också runt i köket. Ibland önskar jag att det var lite avskilt med köket sitter i stort sätt ihop med vardagsrummet.

Sen till nästa problem som blivit en ond cirkel. Jag är dödstrött på kvällarna eftersom jag blir väckt tidigt vilket resulterar i att alla blir sura och förbannade på ingenting. Jag försöker hålla mig vaken så fort jag kan men sen måste jag ju säga ifrån. Kan ju inte vara vaken hur länge som helst för att mamma och Osama är lediga och sen blir jag väckt tidigt på morron för att min bror ska upp och min syrra håller på springer.

Visst öronproppar och musik i hörlurar är ett alternativ men jag är inte van med öronproppar så jag kan inte sova pga och musik i öronen funkar inte så bra längre eftersom jag får ont i öronen.

Som tur är åker min syrra till Kroatien om ca 1 vecka så jag får väl hålla ut.

Fortfarande skit ont i foten. jävla mysko det där, kom ju bara och så kan jag inte gå. Regnar gör det också och jag ska ner på stan och träffa Emilia om ett tag.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Kan du inte bo hos någon annan släkting?

2009-06-10 @ 13:35:41
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0