Sommarjobb

Jag sitter nu här och inväntar att klockan ska blir 15 så jag kan ringa och söka sommarjobb. Det är på ett hundpensionat i täby. Enda problemet med det skulle vara att komma dit. Det är ju trots allt en bit till täby och jag har helt klart kommit fram till att det är lättast att ha bil dit annars måste jag pendla till stockholm för att därifrån ta buss eller pendel till täby.

Någon som har en bil att låna mig i några veckor? Eller nån vecka?
Det lär väl gå att lösa på något sätt hoppas jag.. Kanske får hoppa mellan olika bilar?

Det är en annan femma

Verkar för övrigt som att alla andra också ska jobba de veckorna så varför inte jag också annars kommer jag få sitta här som en jag vet inte vad och göra ingenting!
Som sagt, jag både hoppas och om man kan säga inte hoppas att jag får jobbet eftersom det blir lite krångel med att ta sig dit

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hoppas det går bra:)

2009-06-15 @ 16:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0