Slöseri!!

Jag vet det blev jävla massa bloggande på kort tid nu men gud va mycket det fanns att blogga om som inte får plats i ett inlägg. Jag har helt plötsligt vaknat till och jag har fått världens snilleblixt angående vårat arbete och så måste man ju uppdatera sig om vad som händer i världen.

Slöseri på systemet!! Systembolagets transport har vält på väg till butik och flera pallar med öl och annat flög åt alla håll antagligen. Faan att det inte var i närheten. Snacka om att man hade kunnat får gratis alkohol!! MAssa slöseri blev det också då mycket fick slängas men snacka om att chaffisen måste ha fått med sig hem asså. Kanske ska skola om mig??

Köra sprit för systemet?? Det ni!! hahaha


Förresten så tycker jag Robin Söderlind är mycket underskattad tennisspelare. Såg matchen nyss på tv. Eller lite av den. Fyfaaan va bra!! Söderling till Roland Garros seger säger jag bara! Waam baam Grand Slam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0