Sååå, sååå trött!

Efter dagens trauma på universitetet och sen kom jag hem sent. Blev mat sent och så blev det röj i korridoren inför morgondagens städning. Så massa skitsnack med Anna i brist på annat.

Nu har jag röjt undan mina dvd-skivor och cd-skivor plus lite annat mer viktigt ur bokhyllan. Har bestämt mig för att inte tokröja rummet. Istället kör jag att lämna böcker kvar i bokhyllan, röja småskit från skrivbordet så det är tomt, packa det mesta jag kanske inte behöver i garderobers och typ tejpa för eller nått sånt.

Orkar faan inte tro att alla människor vill ha mitt skit liksom. Plus att skulle något hända med grejerna jag har kvar står ändå firman som har hand om det för att ge tillbaka och sånna saker bara jag kan bevisa att grejerna fanns där.

Har precis gjort en checklista över papper och annat soc behöver så imorron måste jag ringa till skatteveket igen! Jävla roligt. och eftersom min dator är trasig har jag ingen möjlighet att använda skrivaren. Suger hårt måste jag säga. Ett annat problem också. Hur ska jag komma åt CSNs utbetalningar när Bank-ID inloggningen är på den krashade datorn?!
Blir mäkta trött måste jag säga!

Tror faan att jag ska gå och lägga mig nu asså. Examinationsarbete tidigt imorron sen hem för snabb lunch innan städningen drar igång. På allvar den här gången.. Faan va fint det kommer vara när vi är klara! Sen blir det väl lite mys med pizza och cider när städningen är avklarad med korren, lite sista innan alla åker hem =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Man kan ladda ner ny Bankid gratis på hemsidan.

2009-06-02 @ 12:24:34
Postat av: Isabel

Säger som ovan; ladda ned en ny bankID på datorn och spara den sedan på ett USB-minne så har du den alltidm ed :-)

2009-06-02 @ 16:39:42
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0